Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Lördag morgon med fint besök

Av Tina - 17 september 2011 19:43

Jippii....äntligen fick vi besök av Vincent och matte...jätte-kul...ja vad gör man inte för hundgänget...


    och minsann Maja var också här....jätte-kul eftersom det var ett tag sedan vi såg henne...här är hon

  jaha medan ägarna står och snackar så gräver vissa, vissa vill bli kelade, vissa bara sitter och tittar....

            när man har grävt måste man ju dricka lite....fniss...


        efter man har druckit var det dags för promenaden runt backen och in i slingan....jippii...för det är ju då man har en chans att "rymma"...hihi...

        ooppss...vänta lite säger Vincent...Zindy luktar gott...får sniffa lite mer....

    mmm...kom inte för nära...säger Zindy...då säger jag ifrån...hihi...men det vet dom redan...hihi...

          mmm...nu har vi beviset...Balo är nästan helt inne i hålan...tur husse hjälper han ut...hihihi ... Vincent blev intresserad han också....

  ja Zif och Eliot har spår på kaniner....fniss...sen är det dags igen en sväng ut på fältet...

        Eliot hade med sig sin bästis Zif, hon är jätte-söt....hoppas hon kommer på besök fler gånger....sen äntligen fick vi ett gruppfoto vid den fina bänken som Gibsons husse har gjort till oss och som vi e så glada för...

 visst e de underbara....detta trodde faktiskt vi inte att det skulle bli av....men de kan när de vill...fniss..fr v uppe på bänken; Zif, Eliot, Gibson....fr v nere; Balo, Sessan, Vincent, Zindy

Sedan ville Eliot visa upp sig själv på bänken...visst e han stilig...

 Gibson ville också vara med ...

 

  Måste visa Sessans rumskompis Figo...visst e han fin...

 

tja....här var lite att titta på....men ni måste gå in på Vincents och Zindys också för där finns jätte-fina bilder av våra älsklingar, ska lägga in lite bilder från i somras när de var i Arrie och badade....det kommer mera....tjingeling för denna gången

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 15 september 2016 11:04


  Hihi...Dizels ansikte ser man förstås inte... men det kommer fler så småningom!   ...

Av Tina - 15 september 2016 07:47

Jag blev påmind av min vän Camilla om min blogg och tyckte att jag kunde gå in och skriva något 😃 Jag ska försöka komma in då och då, men jag inte bli så duktig på det som min vän Catja 😊😉 Ha en härlig dag därute i solen &...

Av Tina - 24 juni 2014 07:06

Ja det var minsann länge sedan jag var härinne....   Just nu känner jag mig så skamsen och deppig och vet inte hur jag ska lösa problemet...   Sessan har blivit värre med sitt vaktande och skällande mot allt och alla och jag är tydligen inte ...

Av Tina - 10 november 2011 20:46

Idag fick jag samtal från veterinären som fått svaret om provet på Sessan och det visade sig att hon förutom är kvalster allergiker också nu är pollenallergiker  min underbara Sessan har inte förtjänat detta, men vi fixar det.  Det värsta var att hon...

Av Tina - 15 september 2011 21:45

jippii....jag vet knappt hur jag gjorde men jag har lyckats "länka" Zindy och Vincent...kul...man ska säkert inte göra som jag gjorde men det fungerade i alla fall...nu ska jag sluta för annars kan jag sitta här resten av kvällen och det är inte bra....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards