Alla inlägg under september 2011

Av Tina - 17 september 2011 19:43

Jippii....äntligen fick vi besök av Vincent och matte...jätte-kul...ja vad gör man inte för hundgänget...


    och minsann Maja var också här....jätte-kul eftersom det var ett tag sedan vi såg henne...här är hon

  jaha medan ägarna står och snackar så gräver vissa, vissa vill bli kelade, vissa bara sitter och tittar....

            när man har grävt måste man ju dricka lite....fniss...


        efter man har druckit var det dags för promenaden runt backen och in i slingan....jippii...för det är ju då man har en chans att "rymma"...hihi...

        ooppss...vänta lite säger Vincent...Zindy luktar gott...får sniffa lite mer....

    mmm...kom inte för nära...säger Zindy...då säger jag ifrån...hihi...men det vet dom redan...hihi...

          mmm...nu har vi beviset...Balo är nästan helt inne i hålan...tur husse hjälper han ut...hihihi ... Vincent blev intresserad han också....

  ja Zif och Eliot har spår på kaniner....fniss...sen är det dags igen en sväng ut på fältet...

        Eliot hade med sig sin bästis Zif, hon är jätte-söt....hoppas hon kommer på besök fler gånger....sen äntligen fick vi ett gruppfoto vid den fina bänken som Gibsons husse har gjort till oss och som vi e så glada för...

 visst e de underbara....detta trodde faktiskt vi inte att det skulle bli av....men de kan när de vill...fniss..fr v uppe på bänken; Zif, Eliot, Gibson....fr v nere; Balo, Sessan, Vincent, Zindy

Sedan ville Eliot visa upp sig själv på bänken...visst e han stilig...

 Gibson ville också vara med ...

 

  Måste visa Sessans rumskompis Figo...visst e han fin...

 

tja....här var lite att titta på....men ni måste gå in på Vincents och Zindys också för där finns jätte-fina bilder av våra älsklingar, ska lägga in lite bilder från i somras när de var i Arrie och badade....det kommer mera....tjingeling för denna gången

Av Tina - 15 september 2011 21:45

jippii....jag vet knappt hur jag gjorde men jag har lyckats "länka" Zindy och Vincent...kul...man ska säkert inte göra som jag gjorde men det fungerade i alla fall...nu ska jag sluta för annars kan jag sitta här resten av kvällen och det är inte bra...

Av Tina - 15 september 2011 20:56

                  

Här har vi "valpisarna" Molle och Bigge och de fann varandra med en gång och tyckte det var så roligt att busa tillsammans och gärna dela vattenskålen efter buset....

      tja kanske inte de bästa bilderna, men undras vad de tittar på och varför... fotografen så klart och förväntar sig godis...vad annars...fniss

ja som ni kan se nedan så har även Floyd och Molle funnit varandra, Sessan ville vara med på ett hörn först men ångrade sig snabbt...hon vill inte leka så mycket längre... bara rymma....hihi 

                  jaha då var det slut för denna gång, fast man vet inte när jag e tillbaka...

Av Tina - 14 september 2011 21:10

Här är min underbara Sessan


 



  Här är Zindy, bästisen

  Här är Gibson, en till bästisen

  Här kommer några fler kompisar Eliot, Baloo, Molle, Floyd

      Tyvärr saknas det fortfarande många av kompisarna, men jag ska bli bättre på att alltid ha kameran med mig...hihi...men jag kan tipsa er om Vincents blogg, där finns flera av hennes kompisar....gå in på vincentsetter så hittar ni jätte-fina bilder . Nu får jag sluta men lovar att komma tillbaka snart igen. 

Av Tina - 5 september 2011 09:07

usch då var det ännu en ny vecka som börjar mörkt trist och grått....men man ska väl klara av det också....läste att det skulle bli kallare och det tycker vi inte om..ikväll ska Sessan och jag på agility....vilket är lite sisådär....ibland vill hon ibland vill inte... men nu har vi bara tre gånger kvar sen hoppar vi inte på någon ny eftersom det lider mot den mörka och trista årstiden...då känner jag att jag och Sessan har det bättre på våra promenader istället...ska försöka ta mig i kragen och lägga in bilder men vet inte riktigt hur man gör.....måste sitta en dag när man har gott om tid...hihi...ha det så bra om det är någon som råkar läsa på min blogg..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards