Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Hundgänget på backen

Av Tina - 14 september 2011 21:10

Här är min underbara Sessan


 



  Här är Zindy, bästisen

  Här är Gibson, en till bästisen

  Här kommer några fler kompisar Eliot, Baloo, Molle, Floyd

      Tyvärr saknas det fortfarande många av kompisarna, men jag ska bli bättre på att alltid ha kameran med mig...hihi...men jag kan tipsa er om Vincents blogg, där finns flera av hennes kompisar....gå in på vincentsetter så hittar ni jätte-fina bilder . Nu får jag sluta men lovar att komma tillbaka snart igen. 

 
 
Ingen bild

Tina själv

15 september 2011 11:23

för att vara premiär så tycker jag väl det blev rätt bra....mm..men det kan bli bättre...hihi...tjingeling

 
Camilla

Camilla

15 september 2011 15:17

Jaaaaaaaaaaaa va fint Tina! Nu har vi många bloggar att läsa = )
Korten blev ju jättebra....... Heja heja Tina..
Du kan ju länka till min och Catjas..... lägger in din nu som en länk ifrån min ; ) fortsätt så.... Vi ses Kramar

http://www.zindys.bloggplatsen.se

Tina

15 september 2011 15:44

tackar så mycket....du får hjälpa mig med att berätta hur man ska göra....ses snart hoppas jag...kramar

 
Ingen bild

wictoria

15 september 2011 15:38

roligt att du har en blogg :) <3

Tina

15 september 2011 15:42

mmm...tycker jag med :)

 
Catja

Catja

15 september 2011 21:14

Aj då, då kanske min fula nuna dyker upp här också..;)) det har varit så skönt att vara den enda bakom kameran..
Välkommen till blogg världen!!
Länkar till dig jag också
Ses snart på backen med våra kameror..;)
Kram!

http://vincentsetter.bloggplatsen.se

Tina

15 september 2011 21:33

ska försöka att ta endast på goa Vincent...men lovar förstås inget...hihi...ja nu e vi tre med kameror...men du blir svår att slå...och vi gillar din blogg med fina bilder och kommentarer...kram tillbaka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 15 september 2016 11:04


  Hihi...Dizels ansikte ser man förstås inte... men det kommer fler så småningom!   ...

Av Tina - 15 september 2016 07:47

Jag blev påmind av min vän Camilla om min blogg och tyckte att jag kunde gå in och skriva något 😃 Jag ska försöka komma in då och då, men jag inte bli så duktig på det som min vän Catja 😊😉 Ha en härlig dag därute i solen &...

Av Tina - 24 juni 2014 07:06

Ja det var minsann länge sedan jag var härinne....   Just nu känner jag mig så skamsen och deppig och vet inte hur jag ska lösa problemet...   Sessan har blivit värre med sitt vaktande och skällande mot allt och alla och jag är tydligen inte ...

Av Tina - 10 november 2011 20:46

Idag fick jag samtal från veterinären som fått svaret om provet på Sessan och det visade sig att hon förutom är kvalster allergiker också nu är pollenallergiker  min underbara Sessan har inte förtjänat detta, men vi fixar det.  Det värsta var att hon...

Av Tina - 17 september 2011 19:43

Jippii....äntligen fick vi besök av Vincent och matte...jätte-kul...ja vad gör man inte för hundgänget...       och minsann Maja var också här....jätte-kul eftersom det var ett tag sedan vi såg henne...här är hon   jaha medan ägarna står och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards