Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Lite mer från hundgänget

Av Tina - 15 september 2011 20:56

                  

Här har vi "valpisarna" Molle och Bigge och de fann varandra med en gång och tyckte det var så roligt att busa tillsammans och gärna dela vattenskålen efter buset....

      tja kanske inte de bästa bilderna, men undras vad de tittar på och varför... fotografen så klart och förväntar sig godis...vad annars...fniss

ja som ni kan se nedan så har även Floyd och Molle funnit varandra, Sessan ville vara med på ett hörn först men ångrade sig snabbt...hon vill inte leka så mycket längre... bara rymma....hihi 

                  jaha då var det slut för denna gång, fast man vet inte när jag e tillbaka...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 15 september 2016 11:04


  Hihi...Dizels ansikte ser man förstås inte... men det kommer fler så småningom!   ...

Av Tina - 15 september 2016 07:47

Jag blev påmind av min vän Camilla om min blogg och tyckte att jag kunde gå in och skriva något 😃 Jag ska försöka komma in då och då, men jag inte bli så duktig på det som min vän Catja 😊😉 Ha en härlig dag därute i solen &...

Av Tina - 24 juni 2014 07:06

Ja det var minsann länge sedan jag var härinne....   Just nu känner jag mig så skamsen och deppig och vet inte hur jag ska lösa problemet...   Sessan har blivit värre med sitt vaktande och skällande mot allt och alla och jag är tydligen inte ...

Av Tina - 10 november 2011 20:46

Idag fick jag samtal från veterinären som fått svaret om provet på Sessan och det visade sig att hon förutom är kvalster allergiker också nu är pollenallergiker  min underbara Sessan har inte förtjänat detta, men vi fixar det.  Det värsta var att hon...

Av Tina - 17 september 2011 19:43

Jippii....äntligen fick vi besök av Vincent och matte...jätte-kul...ja vad gör man inte för hundgänget...       och minsann Maja var också här....jätte-kul eftersom det var ett tag sedan vi såg henne...här är hon   jaha medan ägarna står och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards